Lite kort

Det får bli ett riktigt jävla kortis inlägg då jag ska sova snart :P
Här uppe har vi det bra, tiden har än så länge lyckats flyta på anska bra.
Igår höll vi på massa med ved, fan vad jag hatar att hålla på med ved .. :D
Idag slappade man hela dagen, sen kom PA hit och åt middag med oss,
vi såg min och Roses praktikfilm - FYFAN vad jag saknar det och henne
nu! - sen spelade vi kort och gjorde vårt traditionella "sällskapsspel" ;D
Jao sen hade PA inte sett Björn Gustavsson, så då blev man ju tvungen
att visa ngr klipp med han :D

Slapp dag jao, skönt! Började dessutom med f*tt religionen idag. 1 A4 så
snart är man klar dåra xD hahah, nee men jag ska typ minst ha 3 A4 iaf..
och inte lär jag få mer :P men men..

Nu ska jag sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0