It feels good..!

Tccheena :D hurrni nu ska ni få höra lite kortfattat om både igår och
om idag. Jao ;D Såå igår..

Matteprovet gick sådär.. ena sidan kunde jag :D andra sidan inte -.-'
hehe.. jag och Malin hade det mysigt! Skrittade ut på Minette och en
annan ponny (Shakir, staving?) en kort stund. Mysigt! Gick promenad
med alla Malins hundar :P cockrarna + Dino ;D
Såg på Greys Anatomy och åt glass.. mums! Kikade lite på Jönsson-
ligan och sen gjorde vi inte så mkt mer. Sov sött i hennes stora säng.
Mysig dag jao! :)

Idag dåra..
Jag sov lite konstigt.. vakna lite här och lite där.. kanske var jag orolig
över att komma försent? vem vet :P Iaf.. vi kom upp i tid.. gjorde oss
iordning och tog bussen till gullmarsplan. Sen tunnelbana till
medborgarplatsen där vi mötte massa sötisar från klassen :) <3 Jao
så var vi i mouskén.. (stavning? äsch jag bryr mig inte hur det stavas)
ahha! ehh.. sen hare krsna.. ehh... not so fun får räcka som en kort
sammanfattning för dagens studiebesök ;D Okej okej.. dräkterna var
ju riiiktgt heta som vi fick låna i mouskén.. haha ;D
Visst ja, lunchen där sööög också :D hehe, jag kräsen? neeejda :D
haha! Men okej.. åkte hem.. drog till v-by med mamma + moster :)
Kollade klänningar, hitta en som jag gilla ganska mkt :) Men ska in
till stan och kolla en på cubus först. Med Elli? :D
Jag fick iaf lite andra kläder :D Tack lilla söta mamma :D <3 Malin..
psst. vet du vad?... :D
JAG FICK DET DÄR LINNET JAG BLEV KÄR I !!!! :D:D:D:D <3 Jag vara
mkt glad jao ;) haha :D Sen har jag städat lite snabbt hos bebbarna..
och jaa.. farmor och vovven är nere nu! :D <3 yey :D
Men nu orkar jag fan inte skriva mer. En sak bara, vart fan är Rose?</3


Bild 1. Yeah så här heta var alla i klassen på studiebesöket i Mouskén..
Bild 2. Mina 3 linnen jag fick idag :D Det i mitten.. <3!
Bild 3. Vovven :D <3
Btw.. bildkvalitén typ suger för dem är tagna med min mobilkamera ;D

Kommentarer
Postat av: malin

ÅÅ va roligt! :D had d imorrn! :)

2009-04-23 @ 21:41:31
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jessan

Fan vad snygga vi var! Jag är riktigt imponerad! SCREW CUBUS, när moskén finns!

2009-04-24 @ 21:04:12
URL: http://artonsomrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0