In a good mood

Helo folks :) well jag sitter hemma hos Alex, är nära att dampa sönder
på hans data då jag flera gånger lyckas trycka på en ful liten knapp som
gör det lite jobbigt att skriva då man börjar skriva i början av stycket..
Ignorera det jag fatta knappt vad jag själv mena ;D hahah!

Iaf.. Vi slappade järnet igår, härligt! Reserverade biljetter till nya X-men
filmen "Wolverine" ngt mer :P Nice nice :D vi ska hämta biljetterna idag :)
Yes. Kamilla ska med också :D och eventuellt fler folk från klassen..? :P

Vad vi ska göra mer idag får vi se. Kanske plugga lite äckelmatte -.-' jaa
vi ska åka till v-by också och typ käka lunch där :) en väldigt sen lunch då
vi käka frukost vid 12 ;D haha :P LÖRDAGAR<3

Jag mår iaf bättre nu än när jag skrev förra inlägget.. fast då satt man ju
hemma ensam och nörda framför datan.. det är ganska lätt att tänka för
mycket då jao :P Och nu är jag ju med Bästaste Alex! :D <3 Vänner är allt!


Fan vad jag är glad för Kamillas skull :D hon ska äntligen, äntligen få en
hund! :D så jävla glad :D fast samtidigt blir man lite avundsjuk.. fyfan vad
jag också vill ha en hund! Men, men.. det kmr sen :) Är iaf glad för hennes
skull som sagt :D


Hittade denna bild på Alexs dator.. Älskade Daisy<3 R.I.P

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag vill va med dig också! :D såå svårare blir det inte :D

2009-04-18 @ 13:03:48
Postat av: Erika

Vad glad jag blir att du är glad :D

2009-04-18 @ 20:55:42
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0