Home sweet home

Fyfan resan igår var rolig. Jag orkar inte skriva detaljerat. Men vi hade
som vanligt roligt. Välte vagnar och hade oss en massa. Skoj!
Mötte Malin och Anneli precis innan vi klev på planet i Köpenhamn.
Roligt :) Båda flygturerna var emot mina öron.. :O ajajaja.. ont! usch för
det jao. Härlig resa med er dock! <3


Dagen idag, fyfan vad härligt med SVERIGE! Svenska :D mhm! Me love!
Jag tog det bara lugnt imorse, packade upp lite då jag inte gjorde det
igår.. Fastnade nämligen framför en film med pappa och bror min :)
Well, idag åkte familjen -mamma till mormor. Hjälpte henne med att
klippa till träden. Sjukt fint väder, och att göra saker med familjen är ändå
riktigt mysigt!

Bild 1. Hekke, pappa och bror :) Duktiga arbetar ;)
Bild 2. Syster min som latar sig ;D
Bild 3. Jag som ser.. otroligt road ut xD



Efter det drog jag och syster till v-by. Ringde Alex så vi fick sällskap av
honom sen också :) Jag köpte lite saker, ett linne, ett par leggins och ett
par trosor ;D Jao och godis :D mums!

Jag och Alex tog oss en promenad sen också. Fint väder, och vi letade
efter ngt snyggt motiv som jag kunde ta till min nya header som skulle
bli vårfin. Det blev inga bra bilder, men det blev bra ändå då vi tog en av
Alexs gamla bilder. Så nu är bloggen min vårfin :D Ljusare och så :)
Really nice om jag får säga det själv ;P Yes.

Well imorrn ska man packa igen.. hahah, träffa moster? :) och sen på
måndag så bär det av upp mot landet :) Farmor, Amisa, Tiger <3 yes!
Borta blir man hela lovet jao, men data finns ju så lär väl komma en del
inlägg jao ;) Men nu mina vänner.. så räcker det. Yes! ;)
Ha en bra lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: jessan

jättefin blev bloggen!

2009-04-04 @ 21:47:23
Postat av: Sandra till jessan

Man tackar :D

2009-04-04 @ 23:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0