Fullbokad vecka

Tisdagen var okej :) Skoldagen var inte så lång så det gick vägen. Jag
fick btw betyget från Danmark idag.. som jag trodde.. G på allt. Jao, bra
att man inte hade ngr förväntningar, för i så fall hade jag säkerligen
blivit besviken :P hehe, bra bra.
Jag skulle egentligen ha haft massa att göra idag. Jag skulle först åka
och sola med Elli, och sen till stan med henne. Sen blev det så att vi
istället skulle hänga med Sandra till Handen istället och kolla runt lite
där. (Grattis till Sandra på 19 års dagen btw! <3) Men det slutade med
att vi var för lata eller ngt xD haha, jao en annan dag :) Men det kändes
iaf bra. Jag kunde skynda hem och vara datanörd istället ;D haha!


Veckan är fullbokad :O haha! Allt sker på samma gång typ :P men iaf..
här kommer "schemat" över veckan ;D

Onsdag: Sova hos Rose <3 Gosa med hennes bebbar och bara ha
det bäst som vi alltid har!

Torsdag: Vara med Alex och sova där. Filmkväll kanske? :D

Fredag: Vara med Alex hela dagen, han fyller btw 19 då! :D Grattis till
han! :D Sen äre bio på kvällen med han, Kamilla och Fredrik :D X-men
Wolverine ngt vad den nu heter :P Nice nice! Sen sover vi hos Alex tror
jag det blir :P

Lördag: Vara med Kamilla och Alex under dagen antar jag :) Slappa
och ta det lugnt skulle jag tro ;) Sen äre Fest! :D För Sofia som fyllde
år i helgen (Grattis till henne!) och för Alex :) Roligt! Sover hos Sofia
sen då festen kmr vara där :)

Söndag: Försöka samla kraft till att ta mig hemåt ;D Träffa Ronja i stan
en snabbis skulle jag tro? :)


Hahah, och jao så ser det ut :) Fullbokat som fan ;D hahah :P men det
är fan bara massa bra saker, så det gör absolut inget :D




Ibland blir jag så arg på mig själv!
En onödig kommentar som jag bara kände att jag behövde skriva..

Kommentarer
Postat av: malin

iiiiiiihhh FESTFESTFESTFESTFEST!!!!

taggad som fan ;)

2009-04-28 @ 20:12:41
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0