Fel val, men det känns bra!

Jag orkar fan inte. Skolarbetena kan ta sig :D Jag orkar inte bry mig.
Är så jävla trött just nu.. höll fan på att somna på vägen hem från
stan. Så arbetena får vänta :).. Mycket bra val! hahah ;D

Iaf.. jag orkar fan inte skriva långt heller. Bara att jag är en väldigt
svartsjuk person.. :) akta er! HAHAH xD ehehe, jag skulle vara seriös
först.. men som ni ser gåre inge vidare... :P ehhehe
Iaf.. åkte till stan idag, gick runt väldigt kort med Malin x2. Mysigt!
Jag blev btw halvt förföljd av ngn snubbe där också.. han ställde sig
PRECIS bakom mig i rulltrappan.. så jag flyttade fram ett steg lite
irriterat sådär.. så flyttade han sig efter! :O ahah, det slutade med att
jag gick uppför skiten 8).. skum snubbe. AHAH, nu ska jag nörda lite
Lost med syster igen.

Lost är bra, skolarbeten suger! :D
Btw.. Malin, om jag glömmer fråga dig ikväll.. så behöver jag veta
om du har kvar det där pappret med frågorna om parken som vi
svarade på tillsammans..? :)


Kommentarer
Postat av: malin

hhöhö ingen aning XD

2009-04-27 @ 19:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0