Bättre ekonomi :D

Vet ni vad..? Att tack vare lilla mamma och farmor så ser min ekonomi
lite bättre ut :D Mamma köpte ju kläder till mig idag och av farmor får
jag ju 1500 kr av :D snälla! jao!
Men så ja.. mamma och pappa ska fortfarande ha 800 kr.. men det får
dem sen ;D ahha.. jag har iaf pengar till klänningen.. en till klänning
kanske? Biljetterna till mig själv (skivorna), sprit ;D.. lite mer kläder :D
Så det blir nog bra.. Ja plus 3 st födelsedagspresenter :) Jao.


Men nu ligger farmor och läser, väntar kanske på att jag ska stänga
av datorn? ;D jag ska upp kl. 7.30 imorrn så kanske borde gå och sova
typ nu 8) heheh, jao.. Morgonpromenad med vovven blir det imorrn :)
Men nu gott folk.. GODNATT och sov gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0