Back to School

Well well så idag var första dagen i skolan efter 7 veckor. Kändes lite
weird att åka dit, fast samtidigt inte :P Var roligt att träffa alla klassisar! <3
Rose gav mig nästan ett blåmärke på armbågen då hon kastade sig på
mig så jag typ lyckades slå i armbågen i ett skåp XP haha, SÖTROSE<3
Jag och Rose såg Elli, hon såg oss, fast det tog typ ngn sekund innan vi
fattade vem det var xD sen kramkalas :D hahah ;D <3
Och massa <3 till alla andra underbara klassisar :D så härligt att se alla
igen! Men fyfan annars xD hahah :P Jag orkar inte med alla uppgifter och
sånt.. men snart, snart är det slut med dem. Dessvärre tar det ju slut
med klassen då också :( Vi fick våra studentmössor och studentkläder
idag också :D Min mössa är fiiiin! :D Bild kmr troligtvis imorrn då mössan
ligger kvar i skolan. Jag hade ju ingen jävla påse xD

Iaf... jag snackade med Freddan på idrotten idag.. så okej, jag ska ha en
lektion tillsammans med Tiia och Alexandra. Det kmr bli jobbigt men jag
SKA grejja det! Hell yeah! IG:t kan slänga sig i backen! Jag ska inte ha
ett enda jävla IG när jag går ut! Det har varit mitt mål genom 1:an och 2:an
och jag ska fan hålla fast vid det! Yes.

Matten däremot kan ta sig :D jag HATAR matte :D.... Men ska kämpa där
med. Om det absolut inte går.. får jag väl reducera bort skiten ;D haha..
fast det tar vi sen ;)

Och en sak till.. FYFAN vad glad jag är för Kamillas skull angående en
vovve! :D Hennes familj ska skaffa en tollare :D fan vad roligt :) Jag vill
också ;D ahha :P hoppas bara kullen blir fler än 5 valpar :)


Hur som helst. Jag älskar min klass! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0