Ålborg zoo, dag 24 - Sista dagen :O

Jag är så trött! Orkar inte skriva.. Men samtidigt vill jag skriva om dagen.
Liksom sista dagen. Får sammanfatta det lite :) Jag brukar ju vara riktigt
bra på att sammanfatta ja.. HHAha, ehehe.. yeah right.
Men okej.. Dagen började inte alls bra.. INTE ALLS.. Jag vaknade på typ
sämsta humöret ever.. usch och blä, nu glömmer vi det :)

Malin var iaf sjukt duktig imorse, gick upp tidigt som fan, åkte tidigare och
köpte fikabröd till sina handledare. Snäll som hon är så köpte hon fika-
bröd åt mig och Alexandra också. Vi kom btw försent, alltså jag och
Alexandra dåra.. Segisar vi var ;D

Gick vilse lyckades vi med dessutom, bland villorna ;D haha, iaf.. fikade
på morgonen då snälla Alexandra kom springandes med mitt fikabröd
som supergulliga Malin lämnat vid köket. Mums mums det blev min frukost
då jag hoppat den på morgonen.

Dagen flöt fram bra. Helt okej. Men jaaa... jag fick iaf göra "övre"
avdelningen själv idag. Gick bra.. sen kan jag skriva att vi hade roligt som
vanligt, snackade med en praktikant och sen efter vi slutade dagen lekte
vi i lekparken med henne ;D HHAHA, det är fan sant att man aldrig är för
gammal för att leka :D Mitt nya motto! Hell yeah! mhm! En sak vi gjorde vid
klockan 2 var att få gratis läsk och korv med bröd då restaurangen som
dem håller på att bygga inne i parken, firade ngt :).. Vad det nu var är en
bra fråga xD hahaha!

Men nu orkar jag seriöst inte skriva mer.. ögonen går i kors och jag vilar
tänderna mot min colaburk.. :O HAHHAH, jag dör ;D men okej.. Fick reda
på att vi måste vara ute ur rummet kl 11 imorron.. well woho hejdå till den
sovmorgonen -.-' HHAH, nee men går man upp vid 9 så är det ändå 3
timmars sovmorgon :D Skönt! Så ikväll blir det till att packa.. så vi bara kan
kliva upp imorrn duscha, äta frukost och sen städa lite.. Men jaa.. så man
hade ju tänkt att bara gå och hoppa i säng sen efter man är klar här
ikväll.. men nej, packa jao.. usch och fy.. då behövs colan jag dricker nu
kan jag säga xD hahah, men jaaa.. Alexandra ska till parken imorrn, jag
är tyst om mina tankar om det :) Bäst så.

Och nu... orkar jag inte mer :D men bilder ja! Eller nej jag pallar fan inte ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0