Viper Room

FYFAN vad roligt det var!!! :D yeah! Förfestade hemma hos Alex, bara jag, han
och Jessica
. Mysigt :) Dansade och sjöng och drack lite granna sådär ;)
Älskar hans högtalare <3 Jessica fixade mitt hår och sminkning, bara för att
hon gör det sååå bra! :D
Drog till fridhemsplan, väntade in Alexandra och Fredrik :) Kom in, vakten titta
på mitt leg och sa grattis i efterskott!! :D
woho ;) hahah. Shotade lite piggelin,
fan dem var goda :O det enda jag drack under kvällen jao ;) eller, smakade
lite cider och öl :O fast jag trodde ölen var cider.. usch fyfan vad äckligt det var.
Så hela kvällen när jag skulle smaka cidet dubbelkollade jag att det stod cider
på flaskan xD hahaha. Mhm :) Men ja, sen kom Ronja och Matti dit :D Först var
det strul med att dem inte fick komma in -.- Men sen fick dem :D Ronjas
födelsedag liksom
:D
Dansades en massa, med klackskor, ska fan aldrig ha klackskor igen när
jag går ut :P död på fötterna liksom XP
Men jao.. Jessica blev utkastade oxå :O för att hon snubblade till.. hallå!
Klackskor förfan -.- fast hon fick komma in igen sen :) Fredrik var snäll och
följde med henne till McDonalds :) Jag och Matti satt vid ett hörn senare och
typ bara.. tröötta :O sjöng med till Fronda gjorde vi oxå ;D hahaha! nee men
det var roligt :) Träffade Mona där oxå :D så var lite med henne ibland oxå :)
Dansade en massa som sagt, jag suger på att dansa, men tydligen var det
okej då jag helt plötsligt hade två killar på varsin sida om mig 0.o... lite för
mkt kanske XP hahaha, Ronja räddade mig ;D ahahha :P nee, men det var
roligt. Sjukt mkt folk men riktigt roligt! :D
Alla som var med, fan ni är bäst! <3
synd med dem som inte kunde hänga med :( jävla åldersgräns :O ehhehe :P




Många hjärtan till er, och fan för att jag inte fick med Ronja och Matti på kort :(
Fast Ronja är med på en :) <3

Kommentarer
Postat av: jessan

OHOO! BALLABALLABINGBONG!

eller nått...



kuul jul, kul kväll! <3



2008-09-20 @ 17:39:38
Postat av: Sandra :)

JAaa :D den var asbra! <3

2008-09-21 @ 13:33:55
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: mal

det är en grej . vill nog inte ta det med "alla".

men tack för att du bryr dig.

<3

2008-09-21 @ 20:27:58
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Aww tack söt! :) Du får ha det så himla bra hemma i Sverige också! :D <3

2008-09-21 @ 21:52:16
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0