Går den här till Sickla udde..?

Woho fredag idag jao :)
Cosmonova var mysigt, fast ganska tråkig film :O Sen en tråkig utställning..
där vi fick frågor att svara på från Veronica.. -.- Seriöst helt onödigt då man
ändå inte lär sig ngt.. Letar bara upp svaren, skriver av dem flesta från
kompisarna utan att ens läsa frågan.. haha, samarbete är vår grej liksom ;)

Lunch, jag var sååå dum! :O tog den superäckliga hamburgaren.. -.- Fastän
jag sagt åt mig själv att ALDRIG mer ta hamburgare i skolan.. Men allt annat
såg så äckligt ut.. men fan hamburgaren måste varit minst dubbelt så äcklig
som allt det tillsammans -.- Seriöst, måste fan komma ihåg ALDRIG mer
ta hamburgare i skolan...

Kom ngr minuter försent till Religionen.. spelar roll typ :) Tråkig lektion var
det iaf... Projektarbete i 2 timmar och 20 minuter stod sist på schemat. Jag
och Sandra jobbade flitigt nästan hela tiden ;)

Så skulle vi åka hem, så var det strul på tvärbanan.. -.- vi tog ersättningsbuss
mot alvik. Flera kom och frågade "går den till sickla udde?", chauffören bara
"Nej, till alvik.." sen typ direkt efter det kom det ännu en person som frågade
exakt samma sak.. sen ännu en och jao.. så fortsatte det ett litet tag xD lite
skoj jao ;D Sen så typ hittade hon inte så vi tog oss en rundtur.. åkte bl.a förbi
Rålambshovs parken xD hahah jao det var lite skoj endå.


Så imorrn hade man tänkt åka till Haninge och spana lite på agilitytävlingen.
Hahah, men ja.. kolla det här:
"Tyvärr går det inte någon buss upp till klubben. Det närmaste man kan
komma med kommunala färdmedel är med pendeltåg till Jordbro. Därifrån
blir det en promenad på ca 4 km..."

Haha, ofta jag tänker gå 4 km på morgonen, ut till haninge 0.o speciellt inte
då jag skulle varit tvungen att gå tillbaka hela vägen sen oxå -.- Jag veeet,
jag är lat.. :/

Kommentarer
Postat av: malin

jasg vet vart det är, men trodde det var jordbros brukshundsklubb ^^

2008-09-05 @ 22:05:53
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0