Onödig uppgift.

Jag försov mig med 20 minuter imorse :O jooobigt -.- kastade mig in i
duschen, åt frukost, borstade håret och torka det lite fort för att sen gå
till skolan. T-banan var full, jobbigt -.- Tvärbanan fick jag iaf sittplats på.
Tummen upp för det ;D
Första lektionen, Tomas är typ sjuk så vi får göra en onödig uppgift
som går ut på att leta reda på vad för insekter som finns i djuraffärer
och hos privatpersoner.. tråkigt..! ehehhe.
Jao men det tog inte så lång tid att hitta ngr så har lekt runt lite på
internet :) Nu är datasalen uppbokad av en annan klass.. så måste
dra nu.. men jag ska använda andra timmen åt att plugga matte.
Jag bara MÅSTE klara provet. Annars vet jag inte vad jag gör :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0