Mamma Mia + Idol

Blir ett kort inlägg för jag e trött och vill sova :) ehehhe.
Iaf, skoldagen - orkar inte skriva om den, och ingen bryr sig väl endå :)

BIO, Mamma Mia.. Trodde den skulle vara ASBRA! Men nae.. den var
väl okej.. lite sådär småkul lite här och där.. men dem kunde inte
sjunga
och dessutom var den typ.. extrem :O för mkt :) heheh, Nadja
och Mackan verkade lagom roade av mig innan den började.
. nej nej
jag är aldrig pratig :) ehehhe.

Hem, såg Idol som Emil spelat in :D fråga mig inte hur men fan det
funkade iaf :) Känns lite halv fel utan dem gamla domarna.. men dem
nya verkar okej endå. HAHA! höll fan på att dö av skratt då en tjej kom
in, Katia tror jag hon hette. Sen när hon börja sjunga så typ.. skrämde
hon alla jurymedlemmarna xD
skoj jao ;D hahah :P

Men jao.. ska bara skriva att Muffins är ett sjukt fult ord egentligen.
GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Har ALDRIG hört dig prata så mycket. hehe. kram kram

2008-09-05 @ 08:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0