Liten fundering.

Ibland önskar jag att jag levde ett annat liv, att jag vore någon annan.
Men fan, man kan bara göra det bästa av situationen och det liv man har.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Woho jag ska sitta uppe till tolv bara för att jag fick för mig att jag ska gratta
Malin först :)
Haha, tur man börjar 10.30 imorrn alltså! :) FAN, visst ja..
måste ta med frukt eller ngt imorrn :O.. slutar inte förrns 16.30 så.. haha,
dubbeltimme sällskapsdjur sista timmarna.. Fast om Hundar så fan det
gör absolut inget! :D

Och när jag kmr hem ska jag se på bio med Moster, mamma, syster och
två till ;)
(marie och mackan) säger det er ngt? hahaha :P okej, jag börjar
bli trött.. Men fan det är mindre än en timme kvar :D ska.. göra mig iordning
så det bara är att gå och lägga sig sen :)
VAFAN jag är hungrig 0.0 Det e fan inte bra.. -.- Skitsamma.. jag överlever
tills imorronbitti :) Fast bebbarna ska få mat :) Btw.. ska kanske sälja dem..
Om jag kan bestämma mig. Svårt beslut </3 Ska göra mig iordning och
sen pussa på dem en massa! <3 fundera liksom...


Kommentarer
Postat av: malin

vrf ? :(

<3

2008-09-03 @ 10:42:01
URL: http://maooowlin.blogg.se/
Postat av: jjjjjjjjjj (essica)

Råttis <3

2008-09-03 @ 19:34:34
Postat av: wallentinaa

tack så mycket! :D kul att du tycker de







jag tror alla ibland önskar att dom vore någon annan :)

2008-09-03 @ 19:59:38
URL: http://fws.blogg.se/
Postat av: mallanbrallan

jobbigt, men har du inte tid lr? asså dem behöver väll inte så mkt sällskap på dagarna.. ? :/



<3

2008-09-03 @ 23:09:45
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0