Leka leka leka

Jag leker för fullt i PS, det är fan inte så lätt :O Tur jag har Therese som
hjälper mig! :D hahaha, fuskigt jag vet, men fan annars skulle jag typ inte
fattat ngt :P

Okej, jag skrev det över här för typ.. flera timmer sen :O hahaha, kanske
dags skriva klart inlägget :P
Men iaf, skolan idag var okej, tråkig men okej.
Skansen - Tråkigt :)
Svenska - Ännu tråkigare :)
Lunch, faktiskt ganska gott endå :O
Projektarbete; Jag och Sandra jobbade på riktigt bra :) Fan vi e duktiga :D
Mikrobiologi och Genetik.. Ja ni hör ju hur det låter :O tråååkigt :) Fast
Bettan (läraren) är rolig ;D
Mentorstid - snack om studenskivan.

Min dag ja xD
Jao och jag, Alex och Jessica åkte in till stan för att kolla tv-apparter. Detta
eftersom Alex ska köpa en ny tv sen :P Vi fick på slutet dessutom sällskap
av Erika :)

Sen har man bara varit hemma och slappat. Och jaa... haft fullt upp framför
sin lilla dator ;D hehehe, men men.
Det var ngt jag tänkte på när jag åkte t-bana. Typ ngt seriösare. Känner att
jag inte skrivit ngt.. "seriöst" på länge.. :O kanske inte spelar ngn roll
egentligen :P jao, så är det.
Åhh, och dagen imorrn är sp sköööön! :D Ekologi, lunch och idrott. Sen
slut för dagen! :D
Me like..! :)




SAKNAR VOVVEN... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0