Gröna Kryss..!

Ska försöka fatta mig kort.
Skolan var seg idag.. orkar inte gå igenom alla lektioner för dem flesta
är helt onödiga och tråkiga :) Iaf, på Djurpresentation och Guidning
hade vi en föreläsare. Riktigt intressant att lyssna på när hon snackade
om fobier och kommunikation. Hon snackade om gröna och röda kryss,
nu är man besatt av att tänka Gröna kryss, det vill säga att tänka
positivt. Dessutom hade hon med sig en fågelspindel, så idag var första
gången jag klappade och höll i en fågelspindel :D coola djur ;) Jao och
dessutom slapp man ju A klassen så skönt var det! :D

Dog på matten och religionen var som vanligt. hehehe :) Jao fan jag tror
minsann jag lyckades fatta mig kort för en gångs skull :D jao, så nu ska
jag sätta fart. Städa hos bebbarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0