Duktig :) och mindre duktig

Damn idag har jag varit duktig! :D mhm :)
*Städat hos bebbarna
*Badat bebbarna
* Gjort klart uppgiften till Djurpresentation & Guidning
* Kopierat lite anteckningar till Rose, som hon ska få imorrn :)
* Skrivit rent instuderingsfrågorna om Hundar på datorn.

Yes :D duktig jag e :) hahah :P fast orkade inte med So:n :O och
hemprovet orkar jag inte heller mer :P Gör det.. imorrn XP Borde göra det
nu.. men jag vill se Fresh Prince... haha :) Jag kmr så ångra mig imorrn ;D..
Skitsamma :)
Så nu ska jag se Fresh Prince :D jao och jag tjatar om det i know... men
det är ju så sjukt bra! :D

Åhhh, snart fyller jag år!!! :D på tisdag för fan :D mhm! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0