Babbel

HELO :D
Praktiken närmar sig!! :D wihooo :D Ska bli så sjukt roligt! :D yes!
Men ja.. skoldagen hoppar vi, endå bara två lektioner och jag orkar inte
skriva om det för Idol börjar snart och fan det måste man ju se :P
Jao så är det :P
Men jaa.. köpte ny vinterjacka idag :D sååå fin! mhm! Blev tydligen
utstirrad på t-banan oxå men alerta jag märkte såklart inget xD utan
Kamilla berättade :P hahaha, joo men vad mer, jo Kamilla låna lite
kläder av mig. Bara tre plagg. Well min garderob är inte direkt sommar-
vänlig.. heheheh :P

Slötittat på Will&Grace och That 70´s show med pappa. Fixat bild till
ekologin imorrn.. Redovisning :O vill inte..!!! :(
Annars har jag inte gjort så mkt. Men jaa, nu ska jag sluta skriva.. ska
försöka få pappa att hjälpa mig sätta på tvn i hans sovrum.. Tvn i
vardagsrummet är nämligen upptagen då han ser på fotboll :P Jao,
fast det hade inte gjort ngn skillnad. Jag kan inte hålla reda på alla
kontroller
.. Super teknisk jag vet!
Haha, neee men jag ser inte på tv så ofta nu för tiden :P men jaa..
ska sluta skriva kanske.. :P
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0