Alla känslorna på En och samma gång

Skolan igår var seeeg :O som sagt hade jag mensvärk -.- Men efter lite
alvedon så blev det bra :) Stackars Erika gick hem från första lektionen :O
Hoppas värken gick över sen :) Stackars Sandra fick jobba lite själv på
projektarbete
, jag satt hos Rose och bara krama henne :) Adrienne kom förbi,
gav oss godis :D
Fast det var ju till Rose ;) Hahha, alla typ slängde sig över
godisskålen när hon gick in med skålen i datasalen.. typ: "GOOOODIIIIS" :D
heheh, jao vår klass är underbar och sjuuuukt galen :D <3

Jag och Rose stack från skolan tidigare, åkte till stuvsta och hyrde film :) The eye
och Scary movie 4 :P
Köpte chips och läsk gjorde vi oxå :) Kom hem till henne,
spanade in match.com... höll på att dööööö! vissa ser sjuuuka ut där xD haha :P
Snälla var vi då inte ;D men fan vad vi skrattade :D behövdes :)
Åt middag med hennes föräldrar, supergott bröd hade dem :O <3 hahah :P typ
det godaste brödet jag ngnsin käkat 0.o  Bar upp och ner lite grejer från Roses
förra rum till hennes nya :P Skratt där med ;)
Skruvade ihop sängarna och sen var det filmtime :D hahah, satt under våra
täcken och stirra på datorskärmen när vi såg The eye ;D
liiite läskig :O men inte
så illa som jag hade trott :P Sen Scary mocie 4, rolig jao ;D fast vi orkade inte
se hela :P Rooligt hade vi iaf! :D


Nu är jag iaf hemma, varit och handlat med mamma :) och vi åkte förbi mormor
oxå. Och vet ni vad!!!? :D jag har fått en ny garderob!! :D den är superfin och
mitt rum ser mkt större ut nu :D Mamma och Nadja fixade tydligen det igår när jag
sov borta :D Tack tack för det! <3
Var ju fler som var med och betalade, får tacka dem oxå :)

Bebbarna får dessutom mer ljus och kom upp från golvet! :D

Kommentarer
Postat av: jessan

FIN!!:D Bra med stora garderober, speciellt när man inte orkar städa och behöver nånstans att kasta in grejerna i ;) hehehe

2008-09-13 @ 16:30:19
Postat av: jessan

FIN!!:D Bra med stora garderober, speciellt när man inte orkar städa och behöver nånstans att kasta in grejerna i ;) hehehe

2008-09-13 @ 16:30:33
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

2008-09-13 @ 16:31:35
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Sandra :)

Haha ;D jao precis :D du har helt rätt jessica :D

2008-09-13 @ 17:10:57
Postat av: Nadja

Varsågod.. =) som jag skrev tidigare i sms, Tyckte det va bättre att råttorna fick komma upp från golvet & att ni fick mer plats.Å du.Detta är du värd =)

2008-09-14 @ 01:52:59
Postat av: Nadja

Jo, lite info, det va en sak i present.Men än har du inte fyllt år..hehe..haha..VÅGAR DU VARA HEMMA PÅ TISDAG???????

2008-09-14 @ 01:55:48
Postat av: Sandra :)

Jao det blev mycket bättre när dme kom upp lite :D

Awww, tack :) <3

Hahhahaha :O nu gör mig supernyfiken och en gnutta.. orolig här.. 0.o Ehehe.. vad planerar du nu da? xp :O

2008-09-14 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0