16.16

Fan vad jag älskar korta dagar! :D mhm! :) Men men, åkte själv till
skolan eftersom Alex var hos sin pappa och Kamilla den stackaren
satt och plågades med matte C :O haha, fast hon själv som valt det
så :P Men jao.. kom till skolan, svenska - seriöst vår nya svenska-
lärare är typ.. en pinne 0.o
jao stel som en pinne.. och konstig.. jao
jag gillar henne inte..

Lunch, äcklig lunch -.- Fastän man kunde välja mellan 5 olika saker :O
ehehehe, nej nej jag är inte kräsen :) *host*
Så jag käkade lite gurka, tomat, bröd, ananas och den där.. ehh..
Roses sniglar saken :) Vad dem nu.. heter.. -.-

Idrott, Lacrosse.. först tråkigt när man skulle passa till varandra och
prova att göra mål och sånt.. men sen kul att köra :D Fast sjuk regel
först.. att så fort bollen hamna i golvet så var det motståndarens
boll.. 0.o liksom.. tråkigt! :) Men fan sen blev det kul när man kunde
kasta sig över bollen som idioter :D ahahah! För vår klass är asbra
på att kasta sig som idioter :D
och jag bara garvar :) Mest åt det
komiska att typ.. 5-10 pers kastar sig efter en boll och försöker få sin
"klubba" (lacrosse.. pinnen, vilket det inte heter men skitsamma..)
över bollen xD så sjukt skoj :)
Fredrik (idrottsläraren) kommenterade flera gånger hur tyst vår
klass är.. 0.0
ehhh... HAHA! alla måste varit sjuk eller ngt :) JA, eller
som Elli sa, att alla var för anfådda för att orka prata xD haha :P

Sen slutade man :D woho! :D hem och duscha och sen käka :)
Och jag fick dessutom sällskap hem :D Hade av ngn knäpp anledning
fått för mig att Kamilla hade engelska :O.. men icke :) så sällskap :D

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Jaha du fyller år dagen efter mi papa, då ska jag banne mig komma ihåg att gratta dig! :D haha låter som en händelserik dag på "djurskolan".. ;)

2008-09-02 @ 17:05:49
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0