Rese-Sandra

Helo alla :) Well jag ahr inte riktigt hunnit blogga dem senaste dagarna :O
Allt skulle packas och så :P Men här kmr fredagen och lördagen ;)

Fredag. dag 19:
Vi började dagen som alla andra dagar, ja förutom att vi gick upp typ en
kvart tidigare för att ta bort sängkläderna ur sängen vi använt :P Kom ut till
hundgården, plockade bajs, hjälpte till att sela dem och sådär. Åkte ut med
fyrhjulingen och fan vad sorgligt det kändes att det var sista gången :(
Kom tillbaka och hjälptes åt att sela av hundarna, hänga in selena och sen
mata vovvarna. Åt lunch med dem och efter det gick vi till vår stuga.

Städade en massa, dammsög, moppade golvet, gjorde rent i badrummet,
plockade undan från diskbänken och ur diskmaskinen och ja.. sånt där.
Sen klädde vi på oss "hundkläderna" för sista gången ;/ Gick ut och krattade
ut grus in en sista hundgård. Och sen var det bara massa kel med valparna.
Sa hejdå till vovvarna och jao.. sen gick vi till stugan igen. Slappade lite
framför våra datorer och duschade. Sen blev det plösligt stress för då skulle
vi ta bussen till flygbussen :O HAHA, jao låter weird men först var det
meningen att vi skulle åka bil till där flygbussen går ifrån.
Så hann inte äta mat, städade hallen typ assnabbt och var typ stressade
som fan :O men det gick bra. Kenneth körde oss dit där bussen skulle
hämta upp oss. Kommer fan sakna dem :( gör det redan.

Well iaf. Åkte bussen ett tag.. vi snackade lite sådär och jao.. förutom vi två..
så var det EN till på hela bussen ;D Jao okej två till om man räknar med
chaffisen ;D
Kom fram till storuman, där vi skulle gå på flygbussen. Fast den kom ju
inte på ett tag. Så vi drog emd oss packningen till Ica, köpte lite "mat", dvs.
mackor. Och godis :D Lösgodiset kostade fan abra 3,90 hg. :O Billigt :D
Jao, och sen satt vi i väntsalen och åt och snackade och lite sånt.
Klev på flygbussen och åkte iväg till flygplatsen. Väl där gick man in, checka
in väskorna och sen genom kontrollspärrarna. Ja eller vad det nu heter :P
Sen satt vi ner i väntan på att gå på planet i kanske.. 5 minuter. Sen fick
man gå på :) Fan skönt slippa vänta i hundra år ;P
Åkte till Vilhelmina, där dem släppte av ngr. Sen upp igen och mot Sthlm ;)
Då såg vi på lejonkungen 2 :) Hann inte se klart den innan vi var framme.
Gick fort att få sina väskor, sjukt fort :O och sen körde Roses föräldrar hem
mig. Väl hemma snackade jag lite om praktiken. Åt pannkakor och såg på
idol. Pussade på bebbarna, packade upp ur väskan och ner i en annan
väska och sen gick jag och la mig.


Lördag:
Gick upp, packade klart och åt frukost och sen stack vi typ direkt till centralen.
Åkte buss i 8 timmar jao :P 3 filmer visades. Första var okej, "VARG" hette
den och well, kan säga till alla att vargen i filmen.. inte var ngn varg :) eheh.
Iaf.. dem två andra filmerna har jag ingen aning om vad dem hette, men de
typ sög endå så ;D eller.. den andra filmen tittade vi iaf på. Lite weird ja.
Men den 3:e filmen.. såg vi typ 5 minuter av.. sen gav vi upp :P Den sög jao.
Lyssnade tillsammans på Emils musik, och när vi hade gått runt alla hans
låtar.. lyssnade vi på min musik :P
Käkade på Tönnebro, hann faktiskt riktigt bra där. Annars brukar vi ju ha
matsäck med oss för att det blir så stessigt :O men nee, det gick bra.
Kom fram till Övik, kramade farmor och vovven skällde först på väskan min,
men sen blev hon glad :) sötvovven <3
Hon är lika liten som förut :O bara lite längre i kroppen :P
Åkte till Bredbyn där vi käkade pizza och köpte godis. Kom hem till farmor,
såg på film och spelade kanasta :) Sen såg jag och brur min på ett Fresh
Prince avsnitt innan vi gick och la oss :) Jao så på ett dygn tog jag mig från
Storuman till Sthlm, från Sthlm till Örnsköldsvik ;D mhm :P Upp och ner
jao ;D Men, men. Nu är jag iaf här och ska njuta av dagarna här :)

På tisdag eftermiddag åker vi ner till härnösand, till faster och kusin min.
Sen på torsdag åker jag hem, och på fredag är det FEST :D Rose blir 18
jue! :D Ska sova där sen också :)
Jao och lördagen ska jag typ ta mig hem och sen slappa resten av
dagen, vilket jag säkert kommer göra på söndagen också :P

Jao så nu fan har jag uppdaterat ;) Fast fler bilder från praktiken kmr sen
ngn gång för dem ligger på bärbara datorn :P
Och datan samarbetar inte så får bli utan ngn bild igen .. -.-

Kommentarer
Postat av: mysan

tycker att du är lite dålig på att uppdatera :D puuuussen!

2008-10-28 @ 13:06:14
URL: http://myb.blogg.se/
Postat av: mysan

tycker att du är lite dålig på att uppdatera :D puuuussen!

2008-10-28 @ 13:06:18
URL: http://myb.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihih, jag villllll också uppp dit :O

2008-10-28 @ 13:11:04
URL: http://myb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0