FF - Fredags Fest! :D

Börjar med att skriva GRATTIS ROSE på 18 års dagen!!! :D <3
Hahah, var så roligt :P Igår så såg jag på Mumien och Fredagen
den 13:e med mamma :) (om den nu hette så..) Så var jag
inloggad på msn samtidigt.. så skrev jag med Rose.. Så kom
jag och tittade till datorn under en reklam, klockan var då 00.03.
Så skriver Rose: "Hur mkt e klockan??"
Jag: tolv bara :P
Rose: och dt betyyyyyderrrr
Jag: Vem är det som skriver?
Rose: Rose :P men hur mycket är klockan exakt!
Jag: Jaha, jag trodde det var ngn annan :P ... JAHA! GRATTIS :D:D:D

AHHAHAH, nej nej jag var inte alls seg xD Hehe :P
Iaf, så idag är det fredag :D WOHO :D och idag är det FEST! :D Moster
Nadja kommer över sen och hjälper mig bli.. festfin :D Bara för att
jag allmänt suger på det :O hehehe.
Men jaaa, så idag ska jag inte göra så mkt. Slappa framför datan..
Ja iaf tills det börjar närma sig kväll :D då ska jag duscha, göra mig
iordning, äta middag och sen åka till St:eriksplan där förfesten kmr
äga rum :D Festa Festa sen jao ;D och sen till Viper Room :) Sova hos
Rose och sen imorrn hoppsd jag att jag vaknar i bra tid, och inte bakis,
så jag kan åka till vällingby ridskola :D Yes för då ska jag träffa Malin :D
Hehhe, känner jag mig sj rätt kmr jag ställa klockan för att hinna det ;D
Jao och sen hoppas man att man inte är bakis jao :P då blir det jobbigt.
Men, men.. Nu håller jag på att fixa med bilder från praktiken. Så kmr
nog ett inlägg senare med bara massa bilder från det jao ;)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0