Dag 18, Torsdag

Åhhhh, näst sista dagen idag :( Och imorrn kväll åker vi hem :( Jag vill
inte. Kommer sakna alla underbara vovvar, underbara hästarna och
ja jag kommer sakna Kenneth och Catte. Kanske t.o.m John :P Jag kmr
saknar hela alltihopa!
Men men. Iaf så håller jag och Rose på att städar och packar nu. Lite
jobbigt och speciellt då man är trött. Men jao så är det.
Ska skriva lite om dagen innan jag ska forts dammsuga på neder-
våningen. Övervåningen tar vi fan imorrn. Ja och sen ska jag nog sova.
För annars kommer jag inte orka dagen imorrn :P

Iaf, började dagen med att plocka bajs xD.. otroligt jao. Kelade med
vovvarna en massa då dem inte gick ut på träning idag. Sen så plockade
jag och Rose in en av hästarnas sommarhagar. Otroligt jobbigt jao.
Åkte runt på fyrhjulingen för att leta efter Zarroc som rymt igen.. -.-
Jobbiga vovve, men fan det var roligt att köra som en dåre då vi fick syn
på han typ.. 200 meter eller ngt. Skoj skoj var det jao ;D
Åkte för att lasta på resten av höet som vi fixade igår, Well fan min och
Roses packning är supersnyggast! Vi hämtar nämligen hö från ladu-
gården med fyrhjulingen och tar med det till gården.

Åt lunch, kantarellsoppa. Okej smak på "såsen" men då jag käkade själva
svamparna så typ dog jag...! Superäcklig konsistens, och fan jag typ rös
till efter varje tugga. Men, men åt lite iaf.

Efter lunchen proppade vi in höet i dem hundkojor vi inte hade hunnit med
igår. Sen krattade vi en massa hundgårdar då Kenneth hällde i nytt grus.
Krattade 5 hundgårdar, och det ska jag säga er är ett ganska så jobbigt,
men samtidigt roligt arbete ;)
Sen stack vi för att rida :D Och jaa Catte kom för att spela in små klipp där
vi red :) Sen red vi vår härliga ridtur. Kanske för sista gången vem vet :/
Men hoppas vi kan rida imorrn :)
Mockade i boxarna för att sen sticka till oss, där Rose käkade en macka.
Sen klädde vi på oss och gick för att kratta i ännu en hundgård. I mörkret
jao ;D hehe :P Men jaaa, vi försökte skrämma dem andra då dem satt och
åt middag, men fan det gick inte så bra ;D
Pussade en massa på valparna gjorde vi också. <3

Sen så gick vi till oss, käkade middag. Och jao nu håller vi som sagt på att
städa. Eller.. just nu försöker vi fixa med matpengarna.


Men, men.. lovet lär gå sin gång och jag kmr nog njuta. Imorrn åker jag hem
och på lördag åker jag till farmor ;D vadå "hej jag vill inte vara hemma" xD
HAHHA, neee men ska bli roligt träffa farmor :D och vovven :D
Sen ska vi åka till faster min på tisdag eftermiddag, och på torsdag åker
jag hem för att sen på fredag fira Rose som fyller 18!!! :D förfest (?) och
sen ut :D ska sova hos henne sen oxå.

Men nu måste jag sluta.. ska  se hur det går för Rose som räknar.. och sen
dammsuga klart undervåningen som sagt :P

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ja jag hörde det. Så dig får man aldrig träffa längre =(

Hoppas du å bror får det bra där uppe hos farmor.

2008-10-23 @ 22:34:17
Postat av: Sandra :)

Hehe :P men du får träffa mig massa sen ;) <3

2008-10-26 @ 09:14:35
Postat av: Nadja

=)

2008-10-26 @ 21:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0