Dag 14, söndag

Så dagen idag har varit slapp.
Började 10, precis som igår. Hjälpte till lite med matningen av hundarna,
sen över till bajsplockandet ;P Massa kel med vovvarna sen :) <3
Mhm! och sen gjorde vi inte så mycket mer. Gick över till oss. Slappade
med hög musik och sånt. Vi skulle ut och fota vovvarna så fort Roses
kamera var klarladdad. Men sen så hade Kenneth och ngr typ skjutit en
älg så då stack Rose för att typ hjälpa dem.
Själv var man inte så intresserad av det, så satt kvar och gjorde typ
ingenting. Eller jo, såg på Fresh Prince och fortsatte med mitt lilla projekt.
Sen tröttnade jag på att sitta inne. Så tog mig en tur till hundgården där
jag pussade en massa på puppisarna. Tog bilder oxå.
Kom tillbaka, fortsatte med mitt projekt som e nästan klart :D Lyssnade
på McFly :D <3 På höööööög volym jao ;D HHAHA, så hög att jag inte
hörde när det ringde.. och ehh.. mobilen låg väl ca 20, 30 cm från mig.. :)
HAHHA, jao proffsigt ;D Fast ringde upp för jag såg när det "blinka" till.
Kollade på mobilen och typ.. Ooops, missat samtal :O ehehhe :P
Det var iaf Catte som sa att dem skulle komma tillbaka snart, så hon
undrade om jag skulle med och se på älgen. Följde med dit, mest för att
jag kände att jag ville göra ngt annat och typ få frisk luft :P
Gick dit med dem, tittade och sen tillbaka. Sen gjorde vi lite middag och
jao nu så håller vi på och städar lite. Ska kanske se Lejonkungen ikväll.
Men jaaa, här kmr lite bilder på dah puppisar :D

Alaska


Colorado


Diego


Hawaii


Nova


Ohio


Tennessee


Texas

Kommentarer
Postat av: malin

å diego passade bäst att heta diego ^^ :D

2008-10-20 @ 19:40:14
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0