Dag 13, Lördag

Så lördag, skönt med lite sovmorgon. Började 10 och då hjälpte vi till lite
med maten innan vi plockade bajs. Släppte ut alla vovvar och pussade
en massa på dem. Gosstund på helgen jao ;)
Stängde in dem i sina gårdar och sen gick vi till oss, där vi inte gjorde
mkt. Åkte och handlade sen, typ 6 pers så det var lite trångt i baksätet.
Men men ;) Efter vi hade handlat gjorde vi inte mycket, åt lunch och typ
slappade. Sen red vi :D Galopperade som vanligt mycket jao ;)
Sen tog vi oss till hundgården, där vi fotade vovvarna lite. Mys. Men
hann inte med alla så imorrn ska vi fota resten.
Jao och rida imorrn ska vi väl förhoppningsvis oxå göra. Nee fyfan vad
trött jag e nu. Men jaaa, så vi har inte gjort så mkt mer än det idag. Såg
på Spirit - hästen från vildmarken, seriöst. Den är så SJUKT BRA <3
Mhm! men jao.. och jag håller på och fixar en sak, vilket jag kanske kmr
länka till när jag väl är klar.. om jag blir nöjd ;) hehehe, kan ju säga att
det tar lite tid då det är många hundar :P
Men fan, nu ska jag sova.
Godnatt.

Ngr få bilder.

Catte kmr in med ngt som är riktigt spännande...


Well, det var bara sopor men alla hundar svansade henne ändå ;D



Alou & Kanel


Charlie & Elvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0