Dag 12, FREEEEDAG

Well jao så ännu en fredag som ni missat mitt fina "det är fredag idag" ;D
Iaf, dagen idag avr ganska lugn. Började lite tidigare så idag hann vi med
att hjälpa till med selningen av vovvarna mer :)
Plockade såklart bajs, som vanligt och åkte ut på morgonturen. Var ganska
kallt idag men mysigt som alltid :)
Vi pratade på om lite allt möjligt och sprang någon gång och bytte sida på
några hundar då dem drog snett. Efter morgonturen selade vi av dem,
gosade lite smått med dem och sen stängde vi in dem i gårdarna för att
sedan ge dem mat och vatten. Släppte ut valparna gjorde vi också ;)

Lunch, makaroner och köttfärssås. Jao och så fick vi nybakat bröd oxå :)
Riktigt gott! Efter lunchen åkte vi och handlade. Köpte inte direkt så mkt,
men jao.. okej jag erkänner att vi fyllde på vårt godisförråd ;D ahhaha.
Efter det gick vi ut i hundgården, krattade i 3 gårdar, masserade Phil och
Melon gjorde Rose sen oxå.
Sen kom veterinären dit så då släppte vi ut alla vovvarna i stora gården så
hon och hennes man (?) kunde hälsa på dem. Sen kollade dem några
hundar medan jag och Rose var bajsvakter.. Jao dvs att vi plockade bajs
så att ingen av bajshundarna (dem som äter bajs) skulle äta det.
Hjälpte till då dem vaccinerade puppisarna och sen gjorde jag rent Harleys
ögon innan vi tog oss en ridtur :D Lika härligt som alltid, jao om man bort-
ser från mitt lilla nervsammanbrott då jag skulle dra åt sadelgjorden. Mina
äckliga handleder knakade och gjorde ont som fan så kunde inte dra åt
ordentligt -.- Vilket resulterade i att Rose efter ett tag fick hjälpa till :)
Jao och sen fick jag en mygga eller ngn annan fittig insekt i ögat under rid-
turen oxå -.- ehhehe, äckliga jävla kryp... :)
Efter ridturen mockade vi oxå, duktiga vi jao :) HAHHA, och Rose hann göra
både Gandurs och Allvins box, medans jag gjorde Vinurs. Eller alltså jag
var inte ens klar med Vinurs box då hon var klar. Och endå var Allvins box
typ 3 gånger så stor som Vinurs box ;D ehehhe, snabb jag e jao ;D

Itzak och Neo


Protes och My


Men nu ska vi snart se idol :D jao om.. snubben som kom igår tillåter det..
Han har nämligen beslagtagit hela jävla.. tvrummet -.-
men, men.. misstycker han så... slår vi han..! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Här kommer några jättebra tips till dig! Du får självklart poäng direkt genom att bli medlem genom mig.

Nr 1. Här samlar du enkelt ihop poäng och får välja presentkort i valfri affär:

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=33889



Nr 2. Lika enkelt att samla poäng på denna sida, om inte enklare :D Här får du

presentkort på Kicks.

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=57223



Nr 3. Kanske den enklaste sidan att samla poäng på och få hem gratis presentkort från

H&M eller Gina Tricot.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=219



Nr 4. Här samlar du pengar istället för poäng som du enkelt och gratis för över till ditt konto när du är nöjd.

Superenkelt att komma upp i stora summor!

http://pengargratis.se/?r=2746



Nr 5. Här samlar du ihop poäng en poäng som ger dig valfria gratissaker. Kanske den enklaste sidan. Jag själv har beställt

en platt tv och en bärbar dator.

samla ihop till 10 ynka poäng. Det gör du lätt genom ett enda erbjudande t.ex. 4 filmer gratis från lovefilm.se.

http://www.gratisgen.se/?ref=91745



Säg till om du behöver hjälp med något!



Ha en fortsatt fin dag och sköt om dig!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-18 @ 14:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0