Dag 10, onsdag

Jao så Rose klagade idag över att det e roligare att läsa om dagen
då jag har skrivit långt.. och jao hon e väl säkert typ den enda som
ens läser min blogg nu för tillfället, så jao jag ska skriva utförligt :)
För din skull Rose ;) <3

Dagen började med att vi plockade bajs, jao som vanligt alltså :P
Fas idag var det bara tävlingshundarna som skulle ut på morgon-
turen så det var bara Kenneth som åkte iväg.
Medans han var borta så masserade Rose Melons nacke och Phils
bog, och jag gjorde rent Harleys ögon.
Sen fyllde vi i vatten i alla hundars skålar så att det bara skulle vara
att lassa i torrfoder sen när Kenneth kom tillbaka. Sen tillbringade
vi en liten tid med att göra rent i en frysbox, varav Rose hoppade ner
i den.. Måhända trivdes hon där..? HHAHA ;D
Kenneth kom tillbaka och vi hjälpte till att sela av hundarna och sen
släppa in dem i hundgårdarna. Kenneth gav dem mat, jag plockade
lite mer bajs.. Jao det är ett himlans bajsplockande ;D HAHHA, fast
är ju typ 50 hundar oxå så.. :P
Iaf sen släppte jag ut valparna och presenterade vem som var vem.
Eftersom han inte var med igår då vi döpte dem :P

Lunch, linssoppa.. HAHAHHA, ni kan ju gissa vad jag tänkte.. typ..
"OOHNOOO 0.0" ehehhehe, men jao okej den var inte god, men
den var inte heller äcklig.. ätbar alltså. Eller okej, första skeden jag
tog ville jag bara spotta ut... :) Men sen så gick det bra och var helt
okej :)
Efter lunchen åkte Jag, Catte och Rose bil till Matsdal där vi letade
kantareller. Första gången jag plockade svamp jao och joo jag
erkänner att det var ganska mysigt att träska runt där i skogen :)
Och well, att Fjodor var med var ju mysigt :D
Men jaa, efter 3 timmars traskande i skogen var man lite slut i
benen :O ehehehhe, "lite" :) ...
Så åkte vi till affärn, där vi handlade, fast ingen av oss hade några
pengar med.. :O så vi fick skriva upp det ;D Jag och Rose köpte
godis och sa "nu får vi inte röra det här godiset tills på fredag.."
Typ lycka till tänkte vi nog ;D och vill ni veta hur lång tid det tog innan
ngn av oss bara.. "en godis?" HAHHA! Vi hann ut i bilen bara xD
Bra gjort ;P hehhehe.
Kom tillbaka, jag höll halvt på att kissa på mig så kastade mig in
på toaletten ;D Myket nödvändigt för alla att veta jao ;) ehehhe.
Jaa, sen red vi :D Fan så underbart :) Och som jag sa till Rose
angående jag när jag rider i galopp.. "Inte är det snyggt, men fan
jag hänger ju med iaf
:D" HAHHA! :) Neee, men det är härligt och
jag lär mig :P


Stackars lilla Benito är instängd :O hehe :P


Fint


Fjodor spanar :P


Fjodor


Vi gick runt i 3 timmar.. Fjodor sprang runt i 3 timmar ;)


Fikapaus, och Fjodor ville oxå ha jue :O


Sen hittade han ett älgben.. så jao han blev nöjd :P


Mycket fint jao


Lite sådär rolig ser den ut tkr jag ;D


Well, vi fick ngr kantareller iaf :) (kanske dubbla det här)


Så nu har vi nyss ätit, ska snart gå och släppa ut hästarna och ge
dem mat. Sen ikväll ska vi fira lilllördag.. ehehehe, bara för att vi
råkar ha godis här.. :) Vi är såååå duktiga på att låta bli godiset
jao ;D Mhm!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag läser oxå ju ;) väntar å väntar varje kväll att du ska skiva =)

Det va jag som skvallrade om kyrkan, hehe tyckte det va roligt.DU i en kyrka å sjunga psalmer.hihii. Så nu vet du vad som väntar när du kommer hem.. Varje söndag blir det upp till S:t thomas kyrkan.hahahahah.Näääää puss/kram..

2008-10-15 @ 20:54:45
Postat av: Anonym

HAhah :) Jao du och Rose läser ;) kanske ngn mer :P

Söt du är :P är det så intressant? :P

HAHHAHAHHH! Vafan :O Jag förstår inte vad du menar.. Jag som e värsta.. kyrko..fan..barnet.. jue :D e alltid i kyrkan och sjunger.. :) ehehhehe.



Tsss.. yeah right ;D

2008-10-15 @ 21:37:14
Postat av: Nadja

hehehe

2008-10-15 @ 21:47:13
Postat av: mallan

neh du ja läser oxå :D

2008-10-16 @ 22:02:33
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0