We all look the same in the dark

Såå idag har man kört fyrhjuling :D Fan det var roligt! Jag fick en liten
maskin, lättstyrd och typ automat :D Sjukt skönt jao ;D
Fick ha underlag för rumpan under byxorna och fan det kändes typ
som om man hade ngn ny form av blöja på sig.. 0.o obekvämt jao..
Fast bra för man frös inte :)
Malin roade sig med sina små "gasryck" ;D och Sandra den galningen
blev typ tillsagd flera gånger att sakta ner ;D
HAHHA, jao så kan det va.
Men fan det var roligt :)



Kamilla har typ flyttat till Ubby :( Så inget färdsällskap av henne :( Kanske
ngn gång ibland då dem fortfarande har kvar huset i vällingby :) Fick btw
min födelsedagspresent av henne idag :D två tröjor från Australien :D Jätte
fina och dem passa bra :)

Träffat Alex idag har jag gjort oxå! :D Hemkommen från Afrika :) Ojoj..
fan vad jag hade velat åka med dem :P
Men så vi åkte in till stan, kollade lite ipods (hur man nu skriver det i
flertal.. 0.o
) käkade på donken och han växlade pengar oxå.
Fan så roligt att träffa han igen :D saknat han asmycket! Min bästa
vän ja! <3

Men iaf, så vi drog hem till mig, där mamma var i full färd och rensade
Saras saker från hennes säng.. som jag ska ha. Då pippin tog tillbaka
sin säng som jag haft.
Sen så möblerade vi om i mitt rum också :) Så nu känns det mkt större
och finare :D Och fan jag ska berätta att det känns riktigt bra att kunna
stänga min dörr :D En riktigt WOW-upplevelse jao ;D nice nice, me like :D

Och jag vill träffa Poffe nu! 2 veckor är lång tid -.- Mhm!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Har hon gott å blivit kär?? ;)

Skönt å fått tbx ditt rum =)

2008-11-05 @ 20:29:56
Postat av: Sandra :)

hehhe :P jag förstår inte vad du menar ;D

JAAAAA :D hahha :P

2008-11-05 @ 20:44:21
Postat av: Nadja

haha... =P

2008-11-05 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0