Ta med eller äta här? Ja tack.

Jao så idag när vi var och köpte pizza i Råcksta så kom det en liten kille och beställde en calzone. Pizzabagaren
frågar han om han ska äta där eller ta med. Jo men gissa vad lillkillen svarar!! :O :D
- "Ja tack." hahahah xD jag höll på att dö av skratt :) okej, 0.o kanske inte avr så roligt.. men aja :P

Sen har man suttit och arbetat på sin j*vla rapport.. tkt den började se ganska bra ut.. jo så skickar alex sin
rapport till mig så jag kans kriva ut den.. hahahhahaha 0.0 seriöst dålig man kände sig då :O xD men, men..

Fick iaf VG på PoFen :D *happy*, det tackar vi Kamilla och Alex för ;)

Aja, skitsamma.. nu ska jag sova.. möta Malin i skolan klockan 9 imorrn, djurskydd vettni ;D jao.. godnatt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0