Städa råttburen...

Jag säger bara att det är farligt! :O först höll jag på att snubbla på dammsugaren och nära på slå ihjäl mig -.-
Sen så skrapade jag upp min äckliga lilla slemklump som jag har på mina fötter :( så letade jag efter ett
plåster i typ ett halvår.. sen så skulle jag flytta min datastol så den inte skulle stå i vägen... ja då kör jag såklart
över min stortå 0.o Plus det faktum att jag redan har ont i ryggen idag och det är inte direkt så skönt att stå böjd
över buren och hålla på och mublera om i den då.. :/ hehe.. men men.. har man djur så har man och de måste
ju få det fint :)

Men, men.. ska forts nu :) Tog bara en ltien paus för att klaga över mina små skador här XP Typ välkommen
smärtan i ryggen :D hehe XP


BEBBARNA!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Erika !

Vad är en slemklump för nått? =O

2008-05-28 @ 16:11:02
URL: http://laerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0