Rädda dagen

Jao så okej.. när man gick hem idag så avr det mesta skit -.- Vi fick reda på att Ylva (vår mattelärare) ska
sluta, vilket inte alls e bra då hon e supertrevlig och duktig :( Jag fick dessutom reda på att jag är tvungen
att betala 500 spänn till skolan för att jag med mitt otroligt dåliga minne lyckades glömma lite, och jag
upprepar LITE!, mat i skafferiet i stugan som vi bodde i på praktiken.. Det gjorde mig förbannad!

Plus att jag och Kamilla kom in på dystra diskussioner om vår ekonomi på vägen hem.. inte alls roligt :/

image296Men sen när vi gick från vällingby, så kommer en liten,
supersöt valp upp ur ingenstans och räddar vår dag :D
Alltså seriöst! sjukt söt :) 10 veckor gammal dansk/svensk
gårdshund :) Och naturligtvis var jag tvungen att säga att
min farmor ska hämta sin dansk/svenska gårdshund
blandisvalp på lördag xD Då började ägaren snacka om
hundar lite, märkte väl vi var intresserade :) (hon var btw
jätte trevlig) Jao, så kom hon in på att dem hade träffat en
jack russel terrier valp häromdan.. Haha :D och farmors
lilla valp som är blandning på dansk/svensk gårdshund
och jack russel terrier xD  Jaja, så den lilla valpen  var helt
underbar :) och genast var man på bra humör! :)

(ej den på bilden)



Sen var dagen inte bara skit :) Sandra hällde vatten på Malin i datasalen, och sen skulle Malin hämnas på
henne xD Fast hon misslyckades första gången, men sen lyckades hon när vi hade slutat :D hahahha xD
Det hela slutade med att båda var ganska blöta, och sen så kom naturligtvis Emma från ingenstans och
började skälla på alla för att vi kastat vatten inomhus.. xD Jao, ingen skola utan stränga Emma ;D (som btw
är lärare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0