Kunna göra ngt

Känns lite lätt sjukt här jao.. :O varit hemma mindre än ett dygn.. och det känns nästan som om man
aldrig varit i järvsö.. 0.0 Konstigt eller vad..? Men endå saknar man alla söta djur :O och personalen :)
Jao, men iaf, skönt att vara hemma. Och känslan av att kunna göra ngt om man vill, (som t.ex. bio,
shoppa och såna saker) är så sköööön. Järvsö ligger verkligen mitt ute i ingenstans.. så det är skönt
vara hemma nu :) Vilket jag redan sagt 0.o men jao :P
Men, men... tänkte iaf lägga upp ngr få bilder från praktiken :)






image282 image283












Typ enda bilden jag fick på någon varg, och typ enda bilden jag fick på myskoxskalven :P

image284
Bara för att vi är BÄST! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0