Hemma.

Så är man hemma :) Hela långa helgen! :D ska få sova i min egen säng :) <3 mys!
Aja, bussresan på fyra timmar var seg, men somnade och hade ju min älskade mp3
så det funkade ;) Pappa och syrran mötte en på centralen, skjuts hem :D skönt.
Kom hem, såg på Talang, typ en massa skräp mest... Sen direkt efter det så var det
städning av råttburen som gällde :o Jao, men precis det man kände för... *host*
Men, men... vad gör man inte för sina älskade bebbar :) <3 Har iaf pussat en massa
på dem och dessutom badat dem.
Jao, så nu ska jag sova :) Blir stan imorrn med Alex och Malin. Mys, men kanske drar
tidigare än dem, det får vi se då :P aja, skitsamma... godnatt alla <3 :)

image240
Bara för att jag inte lagt ut ngr bilder på ett tag och för att jag saknar hon! <3<3

Kommentarer
Postat av: jessica

du kom hem du med iaf:)

2008-05-17 @ 21:16:32
Postat av: Sandra :)

Jao :P
mamma betalade :D skönt vara hemma :)

2008-05-18 @ 15:05:12
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0