Helg är alltid bäst!

Helg, helg.. i sthlm :D
Mys mys, var med Malin och Alex igår, i stan i typ 3 timmar. Mysigt men lite trött vart man :P

Idag, söndag
Farmor kom hit, pratade en massa om lilla Amisa som vi snart ska hämta :D skrev ut lite bilder och fixa
i hennes hundbok. Sen åkte vi (jag, farmor och sara) till v-by, åt på grillen, åkte till vinsta zoo och köpte
lite hundsaker.. sen hem och pratat en massa med Therese :D <3 Jao och camat såklart :)
Gick ut och träffa Kamilla :) <3 Vi prata en massa och lekte på ådalen :D haha, askul var det! Tog bilder
gjorde vi såklart också ;) Fast dem kommer sen... när jag kan lägga in dem -.-

Aja, skrivit etologi har jag gjort nu, som skulle varit inne för typ 3 veckor sen.. hehe :O Pratar med Therese
gör jag och väntar på att Kamilla ska logga in så jag kan snacka med henne :)
Imorrn ska man ta det lugnt hela dagen, sen bär det av till järvsö igen vid 5, inte framme förrns vid nio..
vadå att vi kommer vara döda på tisdag XP aja, skitsamma :) Hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0