Dag 22, Onsdag

Gick sj till jobbet idag, fick göra fåglarna. Gick bra som vanligt typ... LA fram fågelmat och igelkottsmat,
diskade och skrev i pärmen, sen var det lunch. Efter lunchen hämtade jag havrekross och hällde över
det till tunnan i foderköket. Följde med Krister och tömde "sopvagnen" vid bränngropen och efter det
städade jag inne där Darwin suttit under vintern, vilket jag gjorde ända tills det var dags för slutrundan
som jag gjorde tillsammans med Karoline. Blev klara i god tid och jag tog en sväng upp till bränngropen
och slängde stockarna som varit inne i Darwins "vinterbur". Sen slut :P

Dimmigt var det förresten idag oxå :O eller iaf imorse :P
image255

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0