Dag 19, Torsdag

Jao, så idag gick man till jobbet själv, eftersom Alex var hemma...
Jag började dagen med att ge tornfalken och igelkottarna mat, sen så stannade jag till vid älgarna, där
jag, Krister och Karoline sövde Daisy och smetade in någon typ av avlusningsmedel i hennes päls. Sen
så fortsatte jag vidare själv, gjorde fåglarna. Fick låna en till film (The Rock) av Fredrik som var tillbaka från
Thailand, vilket han pratade om. Ganska intressant iaf :)
När jag kom tillbaka efter att ha gjort alla fåglar så diskade jag, la fram ny mat och fixade lite småsaker
innan jag tog lunch. Efter lunchen började jag med att rensa frukt med Fredrik, sen kom Karoline dit oxå
och hjälpte till. Och efter det var det dags för slutrundan, som delades upp idag. Fredrik och Karoline tog
björn och städning, så det enda jag behövde göra var att göra klövdjuren :) Skönt, skönt.
Blev klar ganska snabbt och resten av tiden hjälpte jag Krister med att göra iordning en ny bur till slag-
ugglan och sen flyttade vi den. Ska städa buren den var i imorrn, då ska Darwin flytta ut :P

Och ngn verkar inte vara på sitt bästa humör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0