Dag 10, lördag

Så var man tillbaka på praktiken :) Att jobba på en lördag är lite jobbigt... Ingen sovmorgon och dessutom
massa, massa folk på parken! :O Men, men.. gick bra endå :)
Roger hade varit alldeles själv annars så vi ställde upp och hjälpte han helt frivilligt ;) XP Jao, så det var
bara vi tre (Alex, jag och Roger) på parken :P Började med att alla tre hjälptes åt göra iordning mat till djuren,
sen tog jag och Alex klövdjuren och fåglarna på morgonrundan medan Roger tog rovdjuren :P
Sen diskade vi bara våra grejer och fyllde i pärmarna innan vi stack på lunch.
Efter lunchen krattade vi hos igelkottarna, jao och plockade upp allt :P Sen var det visningsmatning, Roger
babblade om duren medan Alex gav djuren mat :P Jag.. gjorde egentligen ingenting :O hehe XP Eller jo! Jag
bidrog med mitt charmerande sällskap :) xD
Aja, efter det var det dags för slutrundan, som jag och Alex som vanligt gjorde själva :P Sen tog vi det sista
hos igelkottarna innan vi alla tre tillsammans åkte upp och fixade hos björnarna :)

Jao, så att jobba på en lördag var okej, dock lite för mkt folk enligt mig. Men, men :P Ska iaf jobba imorrn med.
Roger är ju själv då med, så jag och Alex rycker in ;)
Haha! :O Jag och Alex har planerat att jobba varje söndag, bara för att det typ inte finns ngt att göra här... Så
vi ska alltså bara vara lediga på lördagar (troligtvis), och det innebär att vi kommer ha 2 dagar ledigt, och jobba
hela 18 dagar 0.o xD hehe :P men, men... gör det ju frivilligt så XP
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0