Ta dig i akt, han e ute på jakt

Fredag idag! :D
Sjukt seg dag, kändes som minst 3 dagar typ.. 0.o
Första lektion, film om Dian Fosseys liv med bergsgorillor. Riktigt bra film, dock lite seg ibland och
lite småhemska scener då o då... Höll på att typ dö när hanen Digit dog :( och även när lilla Pucker
blev iväg skickad till ngnstans för att typ kunna rädda dem andra gorillorna..
Men, men.. bra var den iaf :)
Sen matte, alltså seriöst jag hatar matte! >.<  Tydligen är jag inte ensam om det då dem flesta satt
och klaga bakom ryggen på Ylva.. Jao, alla älskar vi matte.. *host*
haha :O nee, men seriöst... varför fan ska man kunna pq regeln liksom.. 0.o  Jag, Anna och Erika
fattar fan inte hur folk kan göra matte C och andra konstiga matte kurser som finns.. Vi kom fram
till att dem måste ha ngn missbildning i huvudet.. xD hahha :P
Aja, sen lunch, äckligt!
Sen samhällskunskap där hela lektionen gick ut på att lyssna på Emma som snackade om sex-
och samlevnadsfrågor. Typ.. tråkigt..
Jao, sen svenska.. kan det blir mer tråkigare? svar ja. Nee, men den lektionen var väl okej. inte lika
seg som naturkunskapen efter iaf.. Sg ngn tråkig film om miljöförstöring där alla hla tiden tjatade
om att 1 kg nötkött ger typ 14 kg koldioxidutsläpp...

Nu sitter jag hemma hos Malin. :) Jag o Alex ska sova här, hon håller på att ta reda på två recept
från en kompis då vi fick för oss att vi ska baka. :P

Aja, nyttigt och bra blir det väl :P Visst ja, hade stegräknaren på mig från det att jag gick upp till det
att jag kom hem, typ 6.30 - 17.30. Gick typ 7 000 ngt steg hade jag gått :P ganska långt :P
haha :P aja, nu ska vi iaf baka :)
Hade bra denna fredagskväll :D

Kommentarer
Postat av: Erika !

Bra Sandra :D med stegen ^^ ska vi tävla?;)

2008-03-15 @ 18:52:52
URL: http://www.eckis.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Hahaha xD
Jag skulle gärna xD men det är min systers stegräknare XP

2008-03-15 @ 23:22:56
URL: http://sandwish.blogg.se
Postat av: malin

vadå? det var ju lite kul på samhällen :D alla komentarer... haha
jag vill oxå ha en stegräknare!!!!

2008-03-15 @ 23:39:20
URL: http://minnimalin.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Haha :P nae.. så kul var det inte :P men okej, lite :P
Haha :O jao jag vill oxå :O ska nog sno min syrras xD

2008-03-16 @ 22:20:15
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0