stuerd...

Min familj e typ störd.. Alla i min familj blir typ sura för ingenting.. Pappa blir sur för ingenting.. Han
är inte speciellt rolig då han är sur, annars är han rolig och kul...
Mamma blir sur för "ingenting" och typ smäller i skåp och en massa för att köket är så litet och hon
hatar det.. Jo men det kan man förstå.. men inte när man kommer för att hjälpa henne och hon gör
det då.. då får man helt enkel ingen lust att hjälpa hon...
Sara är lite fram och tillbaka, ibland hur snäll som helst.. och så helt plötsligt är hon värsta idioten
som är så lat och egoistisk och skit..
Min bror är nästan aldrig sur, men när han blir sur så blir han det för typ världens minsta sak.. och
då sätter han sig på sitt rum och e typ.. störd..
Jaja.. man kan väl inte begära för mycket antar jag... -.-
Skitsamma.. ska plugga som en idiot nu och sen sova :O

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0