Piiiiinsamt...! 0.o

Tisdag;
Började med PoF, lite betygsnack och fejk-arbetande ;) Ligger tydligen på VG 0.o Jao, om jag
gör första uppgiften som jag.. "råkade" att inte göra.. XP Haha :O trodde typ jag låg på IG/G där
så det är jue bra ;D

Sen etologi fördjuning, ehh... meningen vi skulle arbeta aktivit men ala i gruppen var typ lite..
ehh.. sega.. 0.o hehe.. :P Jag skrev hela en mening, Anna o Malin och kanske Rose (?) skrev
lite grann men tror inte Alex gjorde ngt.. :P hehe :P det blir arbeta flitigt imorrn jao ;)

Sen idrott, klasskamp mot Hund07, vi vann såklart ;D dock så var jag jue så otroligt klantig...
Gissar att alla fick sig ett gott skratt... 0.o även om jag nog oxå skulle ha skrattat.. jao, om det
var ngn annan.. hehe.. :O Måste ha sett ganska roligt ut.. :P hehe, aja, skit samma. Förutom det,
och förutom min huvudvärk så var idrottsgrejen rolig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0