3 timmar i onödan i skolan...

Jao så vanlig skoldag idag, eller jao, Projektarbete = slapp lektion. Jag pluggade typ till provet
och Sandra pluggade till sin redovisning..
Sen var det lunch, typ SKITÄCKLIG!!! >.< ngn äcklig korvgryta av ngt slag...
Sen prov; djurhållning i park. Typ sjukt många frågor.. 0.o tog typ prick en timme att skriva klart...
men, men.. kanske ett VG om jag har tur.. 0.o
Utvecklingsamtal, gick riktigt bra :)
Sen så hade vi typ ingen mentorstid, eller jao.. vi som inte hade ngt att göra fick typ ha det då..
Men jag, Alex o Anna skulle endå stanna kvar och vänta på Malin.. Malin skulle göra omprov och
sen skulle vi göra klart vår etologistudie som egentligen skulle varit klar förra veckan..
Men jao.. så jag, Anna o Alex satt kvar där.. väntade o väntade... väntade o väntade.. Börja tycka
att hon var lite seg så gick till datasalen och kolla på SO-filmen ALex o ngr andra gjorde i nian..
SÅ BRA!!! :D xD
Jao.. men sen blev klockan 16.00 och vi gick för att kolla vart Malin tagit vägen.. så var det helt
släckt i sal 8 där hon skulle sitta.. 0.o Hon var bara borta.. :O
Blev sur och irriterad då jag varit där 3 timmar i onödan.. hungrig som fan och ont i huvudet hade
jag också.. Men sen visade det sig att vi typ hade missat varandra.. 0.o :O
Hehe :O så kan det gå XP aja.. inte hela världen precis..
Men, men.. skitsamma.. BDB strular och är hur ful som helst.. Och bloggen strulade fram tills nu.. >.<

Ska skolka imorrn.. sa det till mamma och hon bara: "aha.." xD haha :O men liksom palla ngn
ful afrikansk dans liksom 0.o på ngt konstigt gym eller vad det nu var.. :O
Men alla andra som går dit får ha det så roligt ;) <3







Och bebbarna är förkylda :(

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Åhh eran film va så ruulig! ;D haha jag diggade den verkligen! :P

2008-03-17 @ 23:18:59
URL: http://annsing.blogg.se
Postat av: Sandra :)

Haha :P jao den e asrolig :D fast jag var ju inte med i den egentligen :P
Bara min fina ringsignal xD ;)

2008-03-18 @ 11:00:33
URL: http://sandwish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0