Yeah ;D

Varit med Ronja ganska mkt idag :) Vi såg på film och
spelade Kanasta :) Som jag btw vann på :D fast sen fick
 vi för oss att köra finns i sjön oxå.. det sög jag verkligen
på :O Ronja snodde mina jävla sexor!!! 0.0 som jag ville
ha -.- hehe.. Jao, och nu ska man försöka hålla sig vaken
hela natten, Pirates maraton :D Jag, Jenny och Sara är
så smarta jao :) Faktiskt min ide ju :D XP såå.. jag e väl
smartast ;D såå, ska se alla tre filmerna, sen också
förhoppningsvis sova ngn timme innan man ska upp och
jobba. Yeah :D

  

Kommentarer
Postat av: Teeebbs

haha 8D jag vann över Lina i finns i sjön typ fyra gånger i rad :P fast sen vann hon i skitgubbe (förutom en gång. evil laugh nej förlåt jag är flum xD)

2008-06-26 @ 12:59:08
Postat av: Sandra :)

Hahaha xD bra där ;D jag suuuuger på finns i sjön 0.0

men jag vann typ.. fyra av fem gånger på vänd tia :D

2008-06-26 @ 14:03:39
Postat av: Evelina

Aah, älskar dom filmerna!:D Måste köra ett sånt marathon själv nån gång...



Hoppas du får en toppenbra dag!

2008-07-05 @ 06:24:23
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0