Studenten, Brur!

Idag tog min bror studenten :D Så det har varit fullt ös hela dagen lång xD
Började med att gå upp klockan 9, inte så tidigt ändå :P Duschade, åt frukost
och fixade iordning mig, sen vid tolv kom Kamilla :) Var så snäll och var hund-
vakt åt lilla Amisa :D Så jag, mamma, farmor och Nadja åkte till Bromma
gymnasium, där vi mötte Erik, Filip och Olivia. Såg Emil och övriga ur hans
skola springa ut :) Helt kaos var det typ :O Sen skulle vi fota han en massa och
så :) Emil böt om från finkläderna till vanliga kläder och sen hjälpte vi han bära
all öl till "hans" flak ;D Dem avr typ helt galna, spruta öl över alla, så alla som
var bekanta till dem stod typ.. 7, 8 meter ifrån för att undvika att få öl på sig xD
Kul, kul :) Och FYFAN vad jag vill ta studenten!!!! 0.0 :D hehe :O fast endå inte,
vill inte lämna klassen <3 Men FAN jag vill! :D och jag bara måste, MÅSTE!, ha
en såndär "studenttuta" :D annars blir jag ledsen :O
Emil och hans kompisar åkte iväg, och vi andra åkte hem till mormor, fixade
iordning och sen droppa det in lite mer folk + Emil och då åt vi och fikade och
hade trevligt. :) Mys mys.
Emil hade ngr jätte goda.. ehh.. "drinkar" som var asgoda :D drack lite av dem
jao :P Spelade fotboll gjorde vi också, fan vad vi körde! ;D Åkte in i buskarna,
blev trampade på tårna, tacklades lite och massa sånt :D Asroligt! :D
Jao, så nu e man helt slut :P Ska se Fotbollen, Sverige-Grekland (?) snart
med alla andra :P Sen blir det sitta vid datorn och rolla innan man går till sängs :)

Imorrn ska jag städa hos bebbarna, packa klart och sen så åker vi upp till farmor.
Eller egentligen till min faster Karin och min kusin Jenny :) Kommer sova där ngr
nätter så ingen tillgång till data då :P
Haha, men det går nog bra ;) Har ju sällskap, och vovve och bebbarna :) Undrar
hur det går för bebbarna att åka bil imorrn :O hehe :O aja, det går nog bra :)

Bye for now ;) <3

   
  

MORMOR SA BTW. ATT NÄR JAG FLYTTAR HEMIFRÅN SÅ SKA HON KÖPA EN
HUND TILL MIG SOM INFLYTTNINGSPRESENT!!!! :D
*happy* 
Liksom, hehe.. tror jag flyttar nu :D maha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0