World Dog Show

Rapport från Sandra H, hemma hos Sandra G:s morföräldrar:

Varit på World Dog Show hela dagen :) Från klockan 8 till klockan 18.30 :)
*Sandra ströp mig nästan bakifrån 0.0*
Iaf, rolig dag med massa underbara, söta Hundar! :D Sett en massa
utställningar, som man inte fattat ett skit om. Kollat lite lydnad och lite annat
smått och gått :)
Dessutom blev vi bjudna på lite våfflor, snåla små bitar men sen var det inte
heller så gott xD Dessutom fick vi höra otroligt, UPPREPAR, OTROLIGT fin
musik :) HOST HOST
*Sandra ströp mig bakifrån igen* :(
Haha! :D jag har nio live ;D eller ngt xD maha XP Iaf, var ngr gamlingar som
sjöng en massa låtar.. man typ.. skämdes över att komma från Sverige -.-
Haha  XP jao, så är det :) Och just nu håller jag på att snacka med Sandras
kompis Filip, lite skoj, vi e bästisar nu! :D
 :P Iaf, Hade det mysigt och roligt :D

Iaf :D JA fan! Jag ska ju berätta om Sandras lilla historia :) Hon hade varit
på resa till Australien, så var det en liiiiiten hund, nej jag skoja bara, en hund
iaf, som skälldde vid deras bagage. Dem vart typ livrädda och sen kom
poliser/tull..människor fram till dem. Tog deras bagage, öppnade det och
hunden stack ner nosen i väskan och grävde runt lite. Sen så började
polisen/tullmänniskorna packa upp deras väska.
Haha! Och vet ni vad det bästa e!? :D Dem letade efter ÄPPLEN!!! xD *asg*
Asroligt :D Höll på att dö av garv xD och ngr tittade på oss jao :O Man kan ju
undra varför xD hahahha :)
Jao, men fan. Nu håller jag på att dö av nagelborttagningsmedel här :O
Hade bra!
Bilder kmr när Sandra lagt in från kameran till datan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0