Pool

Helo alla :) Idag har jag haft en riktigt mysdag! :D Jag blev upphämtad av Eli och
Malin utanför mig :) Snygg bil hade Eli jao, och sen så var ju tanken att vi skulle
in till stan och fika och något, men så åkte vi till Sundbyberg, tänkte åka pendeln
och behövde parkera bilen. Inte lätt om man inte vill betala -.- såå vi åkte därifrån
och hamnade till slut hemma hos Eli :) Mysigt hus hade hon :O såg i för sig inte
hela, men det jag såg.. japp :) Söt katt hade hon också :) Eller jao, katter XP
Vi snackade en massa iaf, om rollspel mest. Annars lite smått och gott, mysigt
sådär, satt ute på hennes.. ehh.. altan säger vi :) Och det var supermysigt.
POOL har hon oxå!! 0.0 Avundsjuk jag e xD hehe :P
Iaf, skitkul träffa dem, riktigt schyssta och roliga :)
Sen får jag ju sällskap av Malin när jag ska till Grönan på tisdag tror jag det är :P
Riktigt skönt åka in med sällskap :) Sen så slipper man ju stå där alldeles själv
och bara.. ehh.. hej alla okända människor :D haha XP

Och ngr bilder blev det inte :/ Men vafan, måste ju träffa dem fler gånger så då
kmr de va tvugna gömma sig från kameran :D haha xD nejdå, jag överdriver.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0