Lördag

Bästa dagen på hela veckan. :) Fast, när det är sommarlov spelar det
inte lika stor roll ;D Iaf, Alex sov hos mig från igår tills idag, igår gjorde
vi typ ingenting. Skönt. Idag ska vi dock försöka komma ut och köpa ngt
till min kära moster som fyller 30 snart :) Japp, ska bara försöka hitta
ngt oxå XP svårt, svårt :O hehe :P
Imorrn skulle jag kanske vara med Eli, hoppas :) Men vi får se.
På måndag ska Alex komma hit igen och sova. Eftersom vi åker till
Norrland igen på tisdag. På morgonen då såklart, eftersom det tar typ
8 timmar upp :O XP jao.. så är det. :P

Jao, och sen kmr jag nog inte vara på datan så mkt. Liksom i Norrland,
med vovven, farmor, familjen + Alex. :) Japp, haha, kmr säkert typ dö av
att inte sitta vid datan! 0.0 hehe, nejdå, men jao, jag e ju lite databeroende
så vi får väl se hur det går XP Men iaf, har ju sällskap av Alex så det blir
nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0