Lalallalaalla

Min rubrik äger, jag vet x) Hehhe, neee, men fan jag kom inte på ngn.. -.-
Iaf.. jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. : / orkar inte gå ut.. är för trött
för det.. men jag orkar inte sitta inne heller >.< Japp, det går bra för mig :D
hehehe.. iaf, gissa när jag gick och la mig... Kan ju säga att det var ljust
då 0.o
hahah, aja, jag gick och la mig klockan 4! xD och jag var inte ens
trött då 0.o Fast.. var väl övertrött i guess, för vid 1 så var jag skittrött :O
hehe :P Iaf.. så när jag låg i sängen och försökte sova.. så ringde Sandra
mig
0.0 liksom, klockan 04.17 på morgonen... :O hahaha, fast jag vet ju
hon varit ute och.. festat järnet ;D så jag svarade inte :) snäll jao ;)
Iaf, gick upp klockan 10, eller ja.. 20 över :P fan duktigt endå :) aja.. ehh..
jag ahr inget mer att skriva.. så.. lägger upp en video på McFly :) <3

McFly - Ignorance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0