Krigsskada

Haha :) Jao så första dagen här uppe i Norrland för den här gången :P
Mys dag, inte gjort sådär jätte jätte mycket, men iaf lite ;)
Hoppade lite studsmatta gjorde vi oxå :)
Jag och Alex påbörjade farmors lilla projekt att bygga ett litet staket som
hon fått för sig ska befinna sig på gården så att hon kan göra marken
runt sitt hus planare :) eller ngt :P
Vi sågade lite och målade, sen mitt i målningen så kom en bil till gården,
först såg jag inte vem det var.. men haha! Det var lilla pappa, faster Karin
och pappas kusin Henrik. :P Hehe, och inte tänkte man på att det var vår
volvo xD heheh :P
Men iaf, vi var sociala och pratade lite sådär. Hjälpte till att bära ut saker
från släpet som dem hade med sig. Sen så typ drog dem, och vi hela
gänget som var kvar (Farmor, mamma, Emil, Sara, Alex, jag och Amisa)
åkte ner till campingen för att bada :D fast Alex och mamma var badkrukor xD
Amisa såg nästa ut som en dränkt råtta i vattnet xD hahahah, men sååå
söt! <3
Sen så har jag, Alex, Emil och Sara ägnat typ hela kvällen åt att
spela kort! :D Först spelade vi ett spel fyrmans vist, där Emil och Sara vann..
Men sen körde vi tecken, och jag och Alex ägde dem! :D hahah. Efter det
körde vi banka skiten ett x antal gånger och avslutade sen med att spela
Neger och President, vilket vi typ gjorde i... 2 timmar eller ngt :O :P hehe :P

Jag, Alex, Sara och Amisa gick sen en promenad :) Nyttigt nyttigt :D fast sen
att man typ druckit 1 liter cola under dagen låtsas vi inte om :D heheh :P
Men, men.. Kul dag iaf!
Norrland <3


Superfin bild på vovven! :D hehe, ngn som kan sno Alexs kamera och
ge den till mig....? heheheh :P

Kommentarer
Postat av: tebbs

neger och president äger fan! 8D bara.. för jag typ alltid vinner vissla hehe x]

2008-07-17 @ 10:51:21
Postat av: Sandra :)

hahah xD jao det är sjukt roligt :D

förutom när det går dåligt -.-

2008-07-17 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0