Föräldrar

Alla vet ju att föräldrar kan vara jobbiga. Att dem säger nej till saker man så
gärna vill ha eller vill göra. Vara överbeskyddande och klaga över saker som
att man sitter vi datan för länge, att man går och lägger sig för sent.. m.m
Och visst har jag klagat över mina föräldrar och ansett dem vara förjävlia och
jobbiga och sånt.. Men, faktiskt så är mina föräldrar bäst!

Mamma:
Hon är så söt :) T.ex. så betalar hon bussbiljetter till mig när jag egentligen
borde göra det själv. Jag fick en klänning och ett par tight av henne när vi var
i vällingby. Det var inget speciellt tillfälle, jag fick dem helt enkel bara.
Jag får pengar av henne ibland för att äta ute med kompisar och sånt, pengar
för att kunna köpa vad jag vill och så där :)

Pappa:
Pappa är pappa :) Visst, ibland e hans tokigheter lite jobbiga, men FAN jag
skulle aldrig vilja att han ändra sig. För han e bäst! Min knäppa pappa :)
och även av honom får jag pengar ibland. Bara för att jag ber.

Helt enkelt, mina föräldrar e bäst och jag vill aldrig ändra på dem, även om
jag med 100% säkerhet kommer klaga på dem igen :P

Kommentarer
Postat av: moster

Va gulligt sakt ;)

2008-07-07 @ 15:17:50
Postat av: Anabanana :D

Va sött! :)

2008-07-07 @ 21:45:33
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0