Allt mellan Himmel & Jord

Jao, Alex fick äran att välja rubrik :) hahah, bara så alla vet :P Iaf, såg
nyss House of Wax tillsammans med mamma och Alex :) ALLTSÅ FAN
VAD ÄCKLIG DEN FILMEN ÄR!!!!!
0.0 typ.. joo men skönt att få hälsenan
avklippt.. hehehehh :O och ett spjut genom huvudet e nog mysigt det
med XP och jao.. massa äckliga saker.. -.- heheh, och Chad e så jävla
bra :D haha, fast jao.. han e ju det typ.. alltid :) japp japp.

Sen ska jag klaga på min CP MP3!!!! -.- Den e sååååå störd! Fuckar
upp sig och typ.. strejkar.. cp e den iaf :) Ska sälja den sen :D ngn gång..
hehehe.. :P


Japp, och idag har vi (jag & Alex) slappat lite och varit i vällingby, köpte
present till min lilla moster som blir 30 :) Haha,
nyfiken nu Nadja? ;D
Packat har jag gjort oxå, japp.. för imorrn åker vi till Norrland :) Jag, Alex,
mamma och brur min :) japp.. e borta typ.. 2 veckor :P

Och nu orkar jag inte skriva mer :P

                it's true, I am nothing without you.
                        Best Friends for ever! <3


Kommentarer
Postat av: Nadja

JAAAAA, Det vet du =)

Ha det bra där uppe, hälsa alla å knotten.hehe. kram kram

2008-07-15 @ 17:11:49
Postat av: Sandra :)

Hahahaha xD

jao det ska jag ha :D hade bra där nere :)

Alla hälsar tillbaka, knotten oxå ;D

2008-07-15 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0